Ik huur al een parkeerplaats

Huur je een parkeerplek of een garage dan kan het zijn dat je een vraag aan ons hebt. De meest voorkomende hebben we voor je verzameld.

Kom je er toch niet uit? Stuur dan een e-mail naar parkeerplaats@stadgenoot.nl.

Illegaal parkeren 
Als je constateert dat er iemand op je parkeerplaats staat geparkeerd, dan kun je aan ons melden. Maak altijd een foto waarop duidelijk te zien is dat de auto illegaal geparkeerd staat.
Neem contact met ons op :

* Tijdens kantooruren : stuur een mail met foto naar parkeerplaats@stadgenoot.nl en bel ook 020-5118000. We gaan dan meteen kijken of we je tijdelijk een andere plek 
kunnen toewijzen. 
* Buiten kantooruren : stuur een mail met foto naar parkeerplaats@stadgenoot.nl. Vervolgens kun je buiten de garage parkeren. Bewaar de bon van het op straat parkeren. 
Wij nemen je melding in behandeling en laten weten of je de bon kan declareren. 

Wanneer er een wielklemservice actief is in de parkeergarage, kunnen we de illegaal geparkeerde auto laten voorzien van een wielklem. Stadgenoot heeft niet de bevoegdheid om een auto te (laten) wegslepen. 

Toegangsmiddel 
Is je toegangsmiddel kwijt, kapot of gestolen? Meld het dan aan ons. 

Kwijt of gestolen?
De kosten voor een nieuw exemplaar zijn € 100,-- incl. BTW. Dit bedrag is voor de administratieve verwerking en de kosten voor een nieuw toegangsmiddel. De kosten voor een loopdeursleutel (indien van toepassing) bedragen € 50,- incl. BTW. Laat het toegangsmiddel nooit in het zicht in je auto achter. 

Kapot?
Als je toegangsmiddel defect is geraakt door bijvoorbeeld ouderdom, wordt er kostenloos een nieuwe verstrekt. Wanneer je de nieuwe ophaalt, moet je het defecte exemplaar inleveren. 
In sommige gevallen kan de batterij van het toegangsmiddel leeg zijn, check dat eerst altijd even. 

Storing toegangssysteem
Wanneer je constateert dat het toegangssysteem defect is, kun je dit melden bij de klantenservice van Stadgenoot. (020-5118000)