Ik heb een account voor de aanbodsite van Stadgenoot. Ik ben ingeschreven, maar ik krijg geen e-mails over het nieuwe aanbod. Hoe kan dat?
Controleer of de zoekvelden nog kloppen, bij buurt, grootte en bedrag.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten en als ik op de wachtwoord vergeten-link klik, krijg ik geen nieuwe e-mail.
Controleer of je op de juiste pagina bent om in te loggen. Je moet op de volgende pagina staan: aanbod.stadgenoot.nl. De algemene pagina van Stadgenoot is voor onze huurders.
Waar kan ik mijn biedingsformulier vinden?
Je vindt je biedingsformulier als je bent ingelogd op aanbod.stadgenoot.nl onder het kopje ‘lopende acties’. Het biedingsformulier wordt pas actief als de bezichtiging is geweest.
Het lukt me niet om in te loggen. Hoe kan ik dat oplossen?
Controleer of je op de juiste pagina bent, namelijk op aanbod.stadgenoot.nl. De algemene pagina van Stadgenoot is bedoeld voor onze huurders
Hoe kan ik mijn bod aanpassen?
Dit kun je doen door in je account je huidige bod eerst in te trekken. Vervolgens kun je het biedingsformulier opnieuw invullen en versturen.
Veelgestelde vragen over de verstuurde mail
van 15 september 2021
Met een account op deze aanbodsite kun je reageren op een parkeerplek, koopwoning of vrijesector huurwoning van Stadgenoot. Wij willen de accounts opschonen en de accounts verwijderen die al een tijd niet meer actief zijn geweest.
Iedereen die de laatste 12 maanden niet heeft ingelogd op de aanbodsite heeft op woensdag 15 september een mail gehad of men zijn account wil behouden. Zo ja, dan is het verzoek om binnen een maand met je account in te loggen op de aanbodsite. Doe je dat niet, dan verwijderen wij je account. Mocht je in de toekomst ons aanbod weer willen zien, dan kun je je opnieuw registreren en een nieuw account aanmaken.
De twee links werken niet in de mail die ik over mijn account kreeg (15 september 2021)?
Dit klopt. Helaas hebben we na het versturen van de mailing gemerkt dat de links niet goed werkten. Excuses hiervoor. Hierbij de juiste link naar de aanbod pagina: https://aanbod.stadgenoot.nl/.
Was het een phishing mail?
We begrijpen dat je je afvraagt of de mail klopt. De mail klopt en de mail komt van Stadgenoot. Iedereen die de laatste 12 maanden niet heeft ingelogd op de aanbodsite heeft op woensdag 15 september een mail gehad of men zijn account wil behouden.
Als ik probeer in te loggen krijg ik de melding dat mijn e-mailadres niet bestaat.
Waarschijnlijk zit je dan op de verkeerde pagina. Het inloggen kan alleen via de volgende link: https://aanbod.stadgenoot.nl/. De algemene Stadgenoot pagina is een huurdersomgeving. Hier krijg je de melding dat je e-mailadres of de opgegeven postcode niet bestaat.
Ik krijg de melding dat de website niet veilig is en kan het bestand niet vinden.
Dit klopt. We hebben na het versturen van de mailing gemerkt dat de link niet goed werkte. Excuses hiervoor. Hierbij de juiste link naar de aanbod pagina: https://aanbod.stadgenoot.nl/.
Kunnen jullie mijn account behouden?
Dit kunnen wij niet voor je regelen. Je dient eenmalig in te loggen via de volgende link, https://aanbod.stadgenoot.nl/. Dan blijft je account geactiveerd.
Kunnen jullie mijn wachtwoord resetten?
Wij kunnen je wachtwoord niet resetten. Via de volgende link kun je een nieuw wachtwoord aanvragen: https://aanbod.stadgenoot.nl/.
Heeft dit gevolgen voor mijn inschrijving op Woningnet?
Het verwijderen van je account op de aanbod pagina van Stadgenoot heeft geen gevolgen voor je inschrijving bij Woningnet. Dit staat los van elkaar.
Willen jullie mijn account verwijderen?
Dit gebeurt automatisch als je niet inlogt.